Հետտոնական դիետա (օր երկրորդ)

Խոհանոց 11.01.2019   22:00   99

  • »»» Աջակցեք անկախ լրատվամիջոցների կայացմանը

    Հայաստանյան նոր իրավիճակում Անկախ լրատվամիջոցների գոյությունն օրվա հրամայական է դարձել՝ հակադարձելու ամենօրյա սուտ ու կեղծիք տարածող նախկին իշխանությունների ձեռքերում կենտրոնացած մեդիադաշտին և անաչառ լրատվություն ապահովելու համար։ Անկախ են այն լրատվամիջոցները, որոնք գործում են ինքնաֆինանսավորմամբ։ Սակայն բարեխիղճ լրատվամիջոցները չեն կարող ունենալ նախկինների ֆինանսական հնարավորությունները, ուստի առաջարկում ենք. Աջակցեք մեզ՝ փոխանցում կատարելով հատևյալ հաշվեհամարներից Ձեզ համար տարբերակով.

    InecoBank 2050032180751001 ARMEN GEVORGYAN PE Mobi Dram  110190189022 Idram  ID952381517 Web Money  R397182815590, Scrill  109516795

    ԱՋԱԿՑԵՔ ԱՆԿԱԽ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆԸ։

    Եթե իսկապես ցանկություն ունեցաք աջակցել կայքին, մի զսպեսք այդ ցանկությունը։

Հետտոնական  դիետան տևում է 1 շաբաթ, որի ընթացքում արգելվում է բուսական և սերուցքային յուղեր օգտագործել։ Ցանկալի է հանքային ջրի և կանաչ թեյի օգտագործումը (օրական 4 բաժակ ջուր և 2-3 բաժակ թեյ)։  Օր առաջին

Օր երկրորդ

Նախաճաշ.

չոր կրեկերներ -5 հատ

չեդր պանիր - 30գ

խնձոր - 1 հատ

թեյ - 1 բաժակ, կամ սև սուրճ (առանց շաքարի)

Ճաշ.

հնդկացորենի շիլա - 1 ափսե

բանան - 1 հատ

Ընթրիք.

բրնձի փլավ (ոչ մաքրած բրինձ) -  1 ափսե

հավի կրծքամիս   (մանր կտրատած)

քերած գազար - 2 ճգ. 

խնձոր - 1 հատ

կեֆիր -  1 բաժակ

 Լուսանկարներ

  Կիսվեք սոցցանցերում


 Պիտակներ
         Օրվա բաղադրատոմսը, դիետա

 Նմանատիպ նյութեր

 Մեկնաբանություններ 0
Имя *:
Email:
Подписка:1
Код *:

  НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ
Copyright © 2015 NewsLine. Design created by Fon